miercuri, 22 iulie 2009

Caut job. Iată ce anunţuri caraghioase am găsit

Dacă vom arunca o privire prin ziarele sau pe paginile de internet cu oferte de muncă vom observa că unele anunţuri sunt chiar distractive, altele penibile, dar astea fac parte dintre cele inofensive. Cele mai rele sunt cele cu conţinut pervers. Am început să cred că meseriile noastre de viitor sunt videochatul şi masajul erotic. Într-adevăr adevărate cariere!

Am găsit pe un site cu oferte de muncă pe cineva care dorea să angajeze un cioban, foarte bine până aici, vechile îndeletniciri încă mai sunt de folos. Dar ciobanul ăla, săracul, se gândea el oare să navigheze puţin pe internet să-şi găsescă de muncă? Am observat, de asemenea că s-au înmulţit şi anunţurile în căutare de tractorişti.

Şi dacă cineva îşi doreşte un job de vară, de exemplu recepţioneră şi găseşte unul chiar bine plătit, dar acesta este la un club de masaj erotic. Oare poate sta liniştită? Până la urmă dacă se îmbolnăveşte una dintre fete sau îşi ia concediu şi trebuie să se ajute ca între colegi?

Am găsit un domn, dacă pot să-i spun aşa, care doreşte să angajeze o asistentă, nu personală..., ci foarte personală: „Om afaceri străin, 35, caută relaţie intimă, menaj uşor, program flexibil 4 ore, 4 zile pe săptămână...”, iar salariul este între 1300 – 2000Ron.

Domnul acesta cred că vrea de fapt o nevastă în regim part-time pe care o caută de multă vreme pentru că anunţul este vechi. E bine că este o persoană perseverentă!

Niciun comentariu: