miercuri, 3 iunie 2009

Învăţăm multe lucruri !

AM ÎNVĂŢAT MULTE LUCRURI!!!
Am învăţat că poate, pentru lume, tu eşti numai o persoană, dar pentru anumite persoane, tu eşti lumea toată!
Am învăţat că nu poţi face pe cineva să te iubească…tot ce poţi face este să fii o persoană iubită, restul depinde de ceilalţi.
Am învăţat că oricât mi-ar păsa mie... altora s-ar putea să nu le pese...
Am învăţat că durează ani să câştigi încredere şi doar câteva secunde s`o pierzi.
Am învăţat să nu pierd timpul cu cineva care nu este disponibil să şi-l petreacă pe al lui cu mine.
Am învăţat că nu contează CE ai in viaţă, ci PE CINE ai in viaţă.
Am învăţat că poate Dumnezeu doreşte ca tu să cunoşti multe persoane rele înainte de a cunoaşte persoana cea bună, în scopul de a fi recunoscător când, în sfarsit o vei cunoaşte.
Am învăţat că nu trebuie să te compari cu ceea ce pot alţii mai bine să facă… ci cu ceea ce poţi să faci tu.
Am învăţat că nu contează ceea ce li se intamplă oamenilor... ci contează ceea ce pot eu să fac pentru a-i ajuta.
Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, dar nu ştiu s-o arate…
Am învăţat că oricum ai tăia... orice lucru are două feţe.
Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde... căci s`ar putea să fie ultima oară când îi vezi…
Am învăţat că poţi continua încă mult timp... dupa ce ai spus: “NU MAI POT!”
Am învăţat că ocaziile sunt făcute ca să profiţi de ele… niciodată nu vei primi aceeaşi şansă de mai multe ori, cel puţin nu va mai fi la fel ca prima dată…
Am învăţat că eroii sunt cei care fac ce trebuie, când trebuie şi unde trebuie, indiferent de consecinţe.
Am învăţat că pentru a-ţi face un prieten trebuie să mai închizi câte un ochi, iar pentru a-l păstra însă, pe amândoi..
Am învăţat să visez... dar în acelaşi timp am învăţat să-mi ţin ochii deschişi căci realitatea nu este aşa frumoasă cum vreau eu... dar o accept aşa cum e...
Am învăţat că un adevărat prieten este cel care îţi ţine mâna şi îţi atinge inima….
Am învăţat că atunci când sunt supărat, am dreptul să fiu supărat, dar nu am dreptul să fiu şi rău.
Am învăţat că mulţi dintre cei ce eşuează în viaţă sunt persoane care nu au realizat cât de aproape au fost de succes în momentul când au renunţat.
Am învăţat că poţi întotdeauna să alegi intre “a risca” şi “a nu risca”, dar dacă alegi să nu rişti, nu vei şti niciodată că puteai să câştigi dacă ai fi riscat… iar dacă ai riscat şi ai câştigat, păstrează cu grijă acea clipă…
Am învăţat că prietenia adevărată continuă să existe chiar şi la distanţă... iar acest lucru este valabil şi pentru iubirea adevărată.
Am învăţat să nu plâng pentru că ceva s-a terminat, ci să zâmbesc pentru că acesta s-a întâmplat…
Am învăţat că dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc.
Am învăţat să nu alerg prea mult spre ceva, lucrurile cele mai bune se întâmplă atunci când le aştepţi cel mai putin…
Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu... nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.
Am învăţat că uneori trebuie să pui persoana pe primul loc, ci nu faptele sale…
Am învăţat că indiferent cât de bun îţi este un prieten... oricum te va răni din când în când... iar tu trebuie să`l ierţi pentru asta!
Am învăţat că nu este totdeauna de ajuns să fii iertat de alţii... câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi.
Am învăţat că nimeni nu merită lacrimile tale, şi acela care le merită, sigur nu te va face să plângi…
Am învăţat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri pentru durerea ta.
Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru, şi pot vedea ceva cu totul şi cu totul diferit.
Am învăţat că nu există fericire de care să-ţi aminteşti, fără tristeţe…
Am învăţat că trecutul şi circumstanţele ţi-ar putea influenţa personalitatea… dar că eşti responsabil pentru ceea ce devii!
Am învăţat că cel mai rău fel în care simţi absenţa cuiva este să stai lângă ea şi să ştii că nu va fi niciodată a ta.
Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult, îţi sunt luaţi prea repede.
Am învăţat să iubesc, ca să pot fi iubit.
Am învăţat că o persoană care este draguţă cu tine, dar se poartă urât cu chelnerul, NU este o persoană drăguţă (foarte important... fii foarte atent la asta... nu există excepţii!!!)
Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore de către oamenii care nici nu te cunosc.
Am învăţat că există tot timpul o perosană care să mă critice, dar continui să am incredere, fiind atent în cine voi putea avea încredere de două ori…
Am învăţat că cel mai bine e să fii om, nu să te gândeşti mereu cum să profiţi de unul sau de altul.
Am învăţat că dacă vrei să ai ceva, trebuie să lupţi şi să mergi înainte fără să te uiţi înapoi, fără să ceri aprobarea celor din jur.
Am învăţat că pentru a te descurca îţi e de folos farmecul circa 15 minute, după aceea însă ar fi bine să ştii ceva…
Am învăţat că indiferent de consecinţe, cei care sunt cinstiţi cu ei înşişi, ajung mai departe în viaţă.
Am învăţat că este prea greu să-ţi dai seama unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.
Am învăţat că chiar şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când te strigă un prieten vei găsi puterea de a-l ajuta.
Am învăţat să înving lacrima cu un zambet chiar şi atunci când doare...
Am învăţat să mă bucur de fiecare zi ca şi cum ar fi ultima.
Am învăţat că încrederea se câştigă…
Am învăţat să accept.
Am învăţat că opusul dragostei nu este ura… ci indiferenţa!
Am învăţat să trăiesc.
Am învăţat că dacă`i ajuţi pe alţii din tot sufletul, primeşti înzecit înapoi.
Am învăţat că nu trebuie niciodată să încetezi să zâmbeşti, chiar şi atunci când eşti trist, pentru că tu nu ştii cine s-ar putea îndrăgosti de zâmbetul tău…
Am învăţat că tot ce se întâmplă, se întâmplă întotdeauna cu un motiv!!!
Am învăţat că scrisul, ca şi vorbitul, pot linişti durerile sufleteşti…

O viaţă întreagă înveţi ca să ajungi ceva, şi când crezi că ai terminat, iar trebuie să înveţi. Şi dacă mereu înveţi, când te opreşti, tot nimic nu eşti. Şi atunci îţi aduci aminte că ai uitat să fii copil! De ce? FIINDCĂ ÎNVĂŢAI

Niciun comentariu: